عملکرد فرمانداری‌های چهارمحال‌وبختیاری در حوزه نماز ارزیابی می‌شود
کد خبر: 4024394
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴

عملکرد فرمانداری‌های چهارمحال‌وبختیاری در حوزه نماز ارزیابی می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در اسفندماه سال‌جاری اقدامات انجام شده توسط فرمانداری‌های شهرستان‌های ۱۰گانه استان در حوزه نماز و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: فرمانداری‌هایی که در این حوزه ضعیف عمل کرده‌اند، باید نسبت به عملکرد ضعیفشان پاسخگو باشند.

سعید رئیسی معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از روابط عمومی استانداری،  سعید رئیسی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری ۷ دی‌ماه در شورای فرهنگی استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌‌های اجرایی در حوزه نماز از طریق سامانه سجاده انجام می‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مستندات خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا از طریق شاخص‌های ارزشیابی، عملکرد ۹ ماهه آن‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

رئیسی افزود: جلسات ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگی در فرمانداری‌های تابعه استان در قالب یک جلسه به‌صورت ماهیانه تشکیل و نسبت به انجام امور مربوطه و ارائه مستندات فعالیت‌های انجام شده اقدام شود.

وی بیان کرد: جلسات مربوط به اجلاس نماز در شهرستان‌ها نیز به‌صورت ماهیانه تشکیل و امورات مربوط به آن توسط رابطان فرمانداری‌ها انجام و فعالیت‌های انجام شده مستندسازی شود.

رئیسی با بیان اینکه در اسفندماه سال‌جاری اقدامات انجام شده توسط فرمانداری‌های شهرستان‌های ۱۰گانه استان در حوزه نماز و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: علاوه بر تجلیل از فرمانداران و رابطان شهرستانی برتر، فرمانداری‌هایی که در این حوزه ضعیف عمل کرده‌اند، باید نسبت به عملکرد ضعیفشان پاسخگو باشند.

انتهای پیام
captcha