حضور پرقدرت حزب الله در انتخابات پارلمانی
کد خبر: 4024787
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
نعیم قاسم تأکید کرد:

حضور پرقدرت حزب الله در انتخابات پارلمانی

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: این جنبش با قدرت در انتخابات پارلمانی که قرار است می ۲۰۲۲ برگزار شود، شرکت خواهد کرد و ملاک شرکت در انتخابات خدمت به مردم و محافظت از مردم است.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که این جنبش با قدرت در انتخابات پارلمانی که قرار است در ماه مِی سال ۲۰۲۲ برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم افزود: این انتخابات بیانگر انتخاب مردم خواهد بود و ملت تعیین می‌کند که چه کسی نماینده باشد. هدف از این رقابت حفظ لبنان در برابر دشمن صهیونیستی و نیز حل و فصل معضل ملت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و درمانی است.
شیخ قاسم گفت: می‌دانیم که شور بین‌المللی بی‌سابقه‌ای  برای انتخابات وجود دارد و از سوی برخی احزاب که با پروژه ملی ما مقابله می‌کنند، تحرکاتی وجود دارد، زیرا آنها معتقدند که تعداد زیادی نماینده برای انتخابات حاضر خواهند شد و  این معادله را تغییر خواهد داد. با این وجود چهره‌های جدید از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌کنند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: نبرد انتخاباتی ما برای حضور قدرتمند و تأثیرگذار در آینده کشور و خدمت به مردم است و ما علاقه‌ای به برابری اکثریت و اقلیت نداریم و فکر نمی‌کنم این مسئله چه برای کسی که در اکثریت است چه در اقلیت، ملاک باشد.
 وی گفت: ملاک شرکت در انتخابات خدمت به مردم و محافظت از مردم است، این معیاری است که در شکل‌گیری آینده لبنان برای چهار سال آینده تأثیر می‌گذارد.
انتهای پیام
captcha