تأمین اعتبار بازسازی بخش قدیمی امامزاده 72 تن ساروق بدون بروکراسی اداری
کد خبر: 4026807
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

تأمین اعتبار بازسازی بخش قدیمی امامزاده 72 تن ساروق بدون بروکراسی اداری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای بازسازی بخش قدیمی بقعه امامزادگان ۷۲ تن ساروق توسط اوقاف استان برآورد شود و هرآنچه استاندار تشخیص دهد بدون هیچگونه محاسبه و بروکراسی اداری انجام می‌شود.

بازدید وزیر ارشاد از امامزاده 72 تن ساروق

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، عصر امروز، 16  دی با حضور در امامزاده 72تن ساروق و محل حافظ شدن کربلایی کاظم ساروقی و بازدید از شرکت فیلم سازی ترنج بیان کرد: امید است بتوانیم با تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته برنامه‌ای در شأن این شخصیت و امامزاده اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: معجزه صورت گرفته در این مکان مقدس مبتنی بر حافظ شدن کربلایی کاظم، معجزه قرن و مربوط به قرآن بوده و مخاطب آن همه مسلمانان جهان هستند. این معجزه نشانگر این است که تمامی امامزادگان از جایگاه ارزشی مقدسی برخوردارند که باید مورد اهمیت همگان باشند.

اسماعیلی ضرورت برگزاری برنامه‌های قرآنی در بقعه امامزادگان ۷۲ تن ساروق با نظر استاندار، مدیرکل ارشاد و میراث فرهنگی را متذکر شد و با بیان اینکه قسمت قدیمی‌ امامزاده نیازمند بازسازی است که باید انجام شود، گفت: نیاز است که اعتبار مورد نیاز برای بازسازی بخش قدیمی این بنا توسط مدیرکل اوقاف برآورد و بررسی شود و هرآنچه استاندار تشخیص دهد بدون هیچگونه محاسبه و بروکراسی اداری انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه فرهنگی - هنری ترنج ساروق که در حال ساخت و تولید انیمیشن کربلایی کاظم است نیز بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha