لزوم حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال در مناطق سیل‌زده کرمان
کد خبر: 4027143
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
مدیرکل کمیته امداد کرمان تأکید کرد:

لزوم حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال در مناطق سیل‌زده کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه بخش عظیمی از طرح‌های اشتغال در جنوب کرمان به ‌ویژه در مناطق روستایی دامپروری است، تأکید کرد: حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال تا بازگشت به شرایط عادی ضروری است.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به وقوع سیل اخیر در جنوب استان کرمان و وارد شدن خسارت به مددجویان به‌ویژه مجریان طرح‌های اشتغال دامداری این نهاد افزود: 210 هزار کیلوگرم نهادهای دامی رایگان در راستای کمک‌رسانی و حمایت از طرح‌های دامداری بین مجریان این طرح‌ها توزیع‌ شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از طرح‌های اشتغال در جنوب کرمان به ‌ویژه در مناطق روستایی دامپروری است، تأکید کرد: حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال تا بازگشت به شرایط عادی ضروری است.

صادقی بیان کرد: این نهادهای دامی به ارزش یک میلیارد تومان از معاونت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی جنوب کرمان توسط این نهاد خریداری و به‌صورت رایگان بین مجریان طرح‌های اشتغال دامداری در جنوب کرمان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هفته گذشته به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان و هم چنین از منازل و طرح‌های اشتغال مددجویان خسارت‌دیده بازدید کرد.

 

انتهای پیام
captcha