تأکید امام‌جمعه پردیس بر ایجاد اشتغال‌ پایدار برای خانواده‌های نیازمند
کد خبر: 4027490
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

تأکید امام‌جمعه پردیس بر ایجاد اشتغال‌ پایدار برای خانواده‌های نیازمند

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: با وجود اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند تمام تلاش ما این است که به جای بسته‌های معیشتی اشتغال برای افرادی که شرایط کار کردن دارند، ایجاد شود و کسب درآمد داشته باشند و بسته‌ها صرفا در میان افرادی که فاقد توانایی انجام کار هستند، توزیع شود.

حجت‌الاسلام حسین حسینی امام‌جمعه پردیسبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امام‌جمعه پردیس، امروز، 19 دی‌ماه در حاشیه پنجمین رزمایش طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه این شهرستان، اظهار کرد: هدف اصلی قرارگاه خدمات‌رسانی شهرستان پردیس با اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه ارائه بیشتر خدمات به افراد نیازمند و قشر آسیب‌دیده است که به همت مسئولان و افراد نیکوکار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند تمام تلاش ما این است که به جای بسته‌های معیشتی اشتغال برای افرادی که شرایط کار کردن دارند، ایجاد شود و کسب درآمد داشته باشند و بسته‌ها صرفا در میان افرادی که فاقد توانایی انجام کار هستند، توزیع شود.

یادآور می‎شود، پنجمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سپاه شهرستان پردیس با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان در پنج مسجد شهرستان جاجرود، بومهن و پردیس برگزار شد.

در این مرحله سه هزار و 600 بسته معیشتی شامل اقلام اساسی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون و 500 هزار میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha