نیاز‌های مردم و جوانان اولویت دولت باشد
کد خبر: 4027606
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

نیاز‌های مردم و جوانان اولویت دولت باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سیره معصومین خدمتگزاری به مردم توصیه شده است، گفت: اولویت دولت سیزدهم رسیدگی به نیاز‌های مردم و جوانان باشد.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشا، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با توصیه به ثابت قدم بودن در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در دولت سیزدهم، اظهار کرد: در سیره معصومین خدمتگزاری به مردم توصیه شده و امام راحل در وصیت‌نامه خود بعد از واجبات هیچ مستجبی را بالاتر از خدمت به مردم نمی‌داند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به قشر جوان به عنوان سرمایه‌های کشور اشاره کرد و گفت: نیاز‌های مردم به ویزه قشر جوان در حوزه اشتغال، تأمین مسکن و ازدواج در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غیرت دینی را بین مردم و فرزندان خود رواج داده چرا که انقلاب ما یک انقلاب دینی و اسلامی است، افزود: در این راه باید تا آخرین لحظه خدمت‌رسان مردم بود.

آیت‌الله علما تصریح کرد: باید فضا را برای خدمت‌رسانی به مردم آماده کرده و با مدیریت استاندار جدید و با همکاری تمام مسئولین برای مشکلات موجود در استان کرمانشاه قدم برداشته شود.

انتهای پیام
captcha