اشتغالزایی مأموریت اصلی دولت سیزدهم برای استاندار جدید کرمانشاه
کد خبر: 4027700
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

اشتغالزایی مأموریت اصلی دولت سیزدهم برای استاندار جدید کرمانشاه

وزیر کشور با اشاره به اختیارات خوبی که توسط دولت برای استانداران در لایحه بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شده است، گفت: اشتغالزایی اصلی‌ترین مأموریت دولت سیزدهم برای استاندار جدید کرمانشاه است.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری با اشاره به اینکه باید با یک حرکت، جهشی در رابطه با رفع مشکل اشتغال و تولید برنامه طراحی شود، اظهار کرد: فصل جدیدی از اقدامات در استان کرمانشاه آغاز شده که باید با اتحاد، وحدت و حضور همگان مشکلات این استان حل شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه با صحنه‌های زیبای معنوی، انسانی، اخلاقی و خصلت‌های مختص به این استان روبه‌رو هستیم، گفت: کرمانشاه محل حماسه‌ها و نقطه محوری اتکای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در غرب کشور است.

وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های این استان، گفت: ماهیدشت می‌تواند مرکز تولید بیش از یازده درصد محصولات کشاورزی در کشور باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مسئولان جمهوری اسلامی به تأسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مسیر خدمتگزاری به مردم گام برداشته‌اند، بیان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و باید با توجه به این نام‌گذاری با مردم باشد.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین ملاک انتصابات در دولت مردم است و این را نقطه قوت دولت می‌دانیم.

وحیدی اشتغالزایی را اصلی‌ترین مأموریت دولت سیزدهم برای استاندار جدید کرمانشاه دانست و گفت: امیری‌مقدم آشنا به دیار کرمانشاه و اهل همین منطقه است و سوابق ارزنده‌ای در استان‌های مختلف دارد.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان کرمانشاه اظهار کرد: باید کار‌های بسیاری انجام شود چرا که این استان زمینه‌های فراوانی برای توسعه اقتصادی دارد که باید در راستای مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از آن‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha