پیام امام‌جمعه شهرکرد درپی دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار سلیمانی
کد خبر: 4028061
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

پیام امام‌جمعه شهرکرد درپی دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار سلیمانی

به دنبال شناسایی و دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی اعلام کرد: آنچه مهم است آنکه مهره‌های داخلی و فریب‌خورده‌های مزدور و ضعیف و زبون بدانند نمی‌توانند به وعده‌های پوچ و پوشالی اربابان بیرونی دلخوش باشند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به دنبال شناسایی و دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی اعلام کرد: آنچه مهم است آنکه مهره‌های داخلی و فریب‌خورده‌های مزدور و ضعیف و زبون بدانند نمی‌توانند به وعده‌های پوچ و پوشالی اربابان بیرونی دلخوش باشند.

نکونام با بیان اینکه شناسایی و دستگیری یک مهره از مزدوران استکبار که هتک‌حرمت نسبت به محبوب ملت و قهرمان امت شهید حاج قاسم سلیمانی نمود برای دستگاه‌های امنیتی مشرِف و مقتدر نظام جمهوری اسلامی چندان دشوار نبود، گفت: شادی و نشاط و شکرگزاری به درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن است که یکبار دیگر ضعف و ذلت مدعیان قدرت رخ نشان داد و اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی و اشراف سربازان گمنام در دستگاه‌های اطلاعاتی در منظر عموم قرار گرفت. از تلاش مجدانه عزیزان امنیتی و اطلاعاتی تشکر و قدردانی می‌شود.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۱ دی‌ماه خبری منتشر شد که دلهای اهل ایمان و دلدادگان انقلاب را موجی از شعف و نشاط فرا گرفت. شناسایی و دستگیری یک مهره از مزدوران استکبار که هتک‌حرمت نسبت به محبوب ملت و قهرمان امت شهید حاج قاسم سلیمانی نمود برای دستگاه‌های امنیتی مشرِف و مقتدر نظام جمهوری اسلامی چندان دشوار نبوده و نیست. آنچه مهم است آنکه مهره‌های داخلی و فریب‌خورده‌های مزدور و ضعیف و زبون بدانند نمی‌توانند به وعده‌های پوچ و پوشالی اربابان بیرونی دلخوش باشند.

آنها در کشور خود و در چنبره‌های پیچ در پیچ امنیتی خود هم دارای امنیت نیستند چه رسد که بخواهند در جایی مثل جمهوری اسلامی امنیت‌ساز دیگران باشند. شادی و نشاط و شکرگزاری به درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن است که یکبار دیگر ضعف و ذلت مدعیان قدرت رخ نشان داد و اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی و اشراف سربازان گمنام در دستگاه‌های اطلاعاتی در مرئی و منظر قرار گرفت از تلاش مجدانه عزیزان امنیتی و اطلاعاتی تشکر و قدردانی می‌شود. اجر شما عزیزان کمتر از اجر شهید در محضر حضرت حق نیست.»

انتهای پیام
captcha