مردم فرمانداری از جنس خودشان می‌خواهند
کد خبر: 4028482
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

مردم فرمانداری از جنس خودشان می‌خواهند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مردم استاندار و فرمانداری می‌خواهند که در بین آنها بوده و به درد دل و مشکلات آنها رسیدگی کند و اگر غیر از این باشد قطعا مردم در مقابلش می‌ایستند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۲۴ دی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی، اظهار کرد: وظایف و ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی در فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) بیان شده است که باید مورد توجه مسئولان و سیاست‌مداران قرار گیرد.

وی افزود: در حکومت اسلامی، کسانی که به نظام، حکومت و انقلاب اسلامی توهین و خیانت می‌کنند، جایی ندارند و مردم نیز در مقابل چنین انتصاباتی می‌ایستند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه نباید در دولت انقلابی کسی به‌عنوان مسئول یا فرماندار انتخاب شود که از فتنه و فتنه‌گران حمایت می‌کند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «فتنه خط قرمز نظام است» و لذا کسانی که هشت سال حکومت کردند و از فتنه‌گران حمایت می‌کنند نباید دوباره انتخاب و به‌کارگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور و وزیر کشور باید هوشیار باشند، تصریح کرد: جای تعجب است به گونه‌ای عمل شود که دوباره فتنه‌گران و کسانی که هشت سال خیانت کردند بر سر کار بیایند و یا در مسئولیت بمانند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید در انتخابات خود ایمان و تقوا را در نظر گرفت چراکه در غیر این صورت از انقلاب و ولایت فاصله خواهی گرفت، بیان کرد: قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و هر کس سوار این قطار شود نجات می‌یابد.

وی با بیان اینکه میاندوآبی‌ها غیرتمند هستند و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، افزود: مردم استاندار و فرمانداری می‌خواهند که در بین آنها بوده و به درد دل و مشکلات آنها رسیدگی کند و اگر غیر از این باشد قطعا مردم در مقابلش می‌ایستند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی بر سر کار هستند، گفت: از سه قوه انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام
captcha