طرح ملی توسعه مشاغل خانگی؛ عامل گشایش‌های اقتصادی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4029617
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی؛ عامل گشایش‌های اقتصادی در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به معضل بیکاری در استان، چنانچه عموم مردم از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مطلع شوند و ورود پیدا کنند، به طور قطع این طرح ملی باعث ایجاد گشایش‌های اقتصادی در استان خواهد شد.

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نشست شورای راهبردی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی و مدیران ستادی و مدیران مراکز شش‌گانه آموزش‌های تخصصی برگزار شد.  

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در سطح ملی و حساسیتی که در خصوص این طرح‌های ملی وجود دارد، مدیریت مطلوب‌تر این طرح در استان در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده را خواستار شد.

وی بیان کرد: باتوجه به پیشروی کرونا، این طرح ملی در برهه‌ای از زمان به کندی و انصراف متقاضیان از طرح پیش رفت که با بهبود شرایط کرونایی، بر فعالیت مستمر جهادگران دانشگاهی با توجه به مطلوب شدن شرایط برای به نتیجه رسیدن طرح تأکید می‌شود.

رضایی با تشریح برخی مزایای این طرح ملی، گفت: ایجاد اشتغال پایدار در استان، ورود مؤثر به مشاغل خرد و خانگی و معرفی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی از جمله مزایای این طرح است.

رئیس جهاددانشگاهی استان ادامه داد: با توجه به معضل بیکاری در استان، چنانچه عموم مردم از مزایای این طرح ملی مطلع شوند و ورود پیدا کنند، به طور قطع این طرح ملی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در استان خواهد شد.

وی همچنین به ضرورت حمایت از پیشران‌های این طرح ملی اشاره و تصریح کرد: شناسایی مشکلات و نیاز پیشران‌ها به منظور کمک در جهت رفع آن‌ها، آموزش، توانمندسازی و حمایت همه جانبه پیشران‌ها در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha