اعلام زمان برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن
کد خبر: 4030178
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

اعلام زمان برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن

معاون اجرایی شورای عالی قرآن زمان برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن را ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه در تهران اعلام کرد و گفت: این نشست در حسینیه الزهراء(س) واقع در مجتمع امام خمینی(ره) به صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام اینکه شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم، ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه در تهران، مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهراء برگزار می‌شود گفت: نشست امسال به موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» در سه حوزه نغمات، آموزش و مسابقات رسانه‌ای خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: نشست شانزدهم که از سوی شورای عالی قرآن و با مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما و رادیوقرآن تدارک دیده شده، به دنبال بررسی راهکار‌هایی جهت ارتقای وضعیت تولید و پخش برنامه‌های قرآنی در شبکه‌های صداوسیما و فضای مجازی است.

میرزاجانی افزود: در سه روز برگزاری این نشست، برخی از کارشناسان قرآنی و رسانه‌ای و تعدادی از شرکت‌کنندگان در فراخوان نشست، به ارائه ایده‌ها، پیشنهادات و نقطه نظرات خود می‌پردازند.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن، اظهار امیدواری کرد: این نشست که با طلیعه دوره جدید مدیریتی سازمان صدا و سیما مقارن شده، بتواند مقدمه خوبی برای آغاز تحول در برنامه‌های قرآنی رسانه ملی باشد.

وی ساعت برپایی نشست را ۱۶ تا ۲۱:۳۰ اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌ها به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha