ستاد نماز جمعه بیرجند رویکرد خوبی در جذب جوانان داشته است
کد خبر: 4031689
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
استاندار خراسان‌جنوبی:

ستاد نماز جمعه بیرجند رویکرد خوبی در جذب جوانان داشته است

استاندار خراسان‌جنوبی به پیشرو بودن ستاد نماز جمعه در امر فرهنگ سازی و جذب جوانان تاکید کرد و گفت: ستاد نماز جمعه رویکرد بسیار خوبی در این امر داشته است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۶ بهمن ماه در دیدار با اعضای ستاد اقامه نماز بیرجند اظهار کرد: نماز جمعه نمونه کوچکی از حج بوده و به همین دلیل از اهمیت وافری برخوردار است.

وی به نقش مهم نماز جمعه در وحدت و فرهنگ سازی برای جامعه و عموم مردم اشاره کرد و ادامه داد: نماز جمعه نمونه کوچکی از حج است که مردم با هر ملیت، قومیت و جایگاه اقتصادی به دور از دخالت شخصی خاصی و یا ارگان دولتی در آن حضور پیدا می‌کنند.

قناعت افزود: نماز جمعه وحدت محور و دشمن شکن است؛ دشمنان ما امروزه نگران این وحدت و یکپارچه بودن دیانت و سیاست هستند و همواره در تلاش هستند که دین را از سیاست خارج کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: حضور در نماز جمعه باعث کم شدن فاصله سیاست مردان با مردم می‌شود و مردم برای بیان درخواست هایشان به مدیران نیاز به طی کردن فرآیند اداری و وقتگیر را ندارند که همین امر باعث می‌شود مدیران اهل نماز جمعه‌، مشکلات جامعه را سریع تر و بنیادی تر حل کنند.

وی به جمعیت و استقبالی خوبی که هر هفته از نماز جمعه می‌شود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در خراسان جنوبی استقبال خوبی از نماز جمعه می‌شود که باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با حضور امام جمعه بیرجند نیز خطبه‌ها پر محتوا هستند که برای مدیران و مردم استان بسیار مفید است.

استاندار به پیشرو بودن ستاد نماز جمعه در امر فرهنگ سازی و جذب جوانان تاکید کرد و گفت: ستاد نماز جمعه رویکرد بسیار خوبی در این امر داشته که برگزاری جلسات یادواره شهدا، نماز عید فطر، مشاوره‌های خانوادگی، احکامی و حقوقی و ... که باعث جذب جوانان و استقبال بی نظیر مردم شده، از آن جمله است.

انتهای پیام
captcha