محفل انس با قرآن به نیابت از شهدای انقلاب در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4032952
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

محفل انس با قرآن به نیابت از شهدای انقلاب در اسدآباد برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد ضمن اعلام برنامه‌های ستاد مردمی دهه فجر از برگزاری 100 عنوان برنامه همزمان با این ایام در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن در گلزار شهدای اسدآباد نیز به نیابت از شهدای انقلاب از برنامه‌های قرآنی این ایام است.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی مدیر تبلیغات اسلامی اسدآبادحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر تبلیغ و گفتمان‌سازی اهداف انقلاب و جهاد تبیین، برنامه‌های دهه فجر سال‌ جاری با همفکری و همکاری شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان، جامعه ایمانی مشعر، بسیج مداحان و مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی و شبکه تبلیغ در دست اقدام است.

وی از برگزاری بیش از 100 برنامه هم‌زمان با این ایام در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل محافل انس با قرآن، مسابقات و جشنواره‌ها، گفتمان‌های بصیرتی و دینی، اعزام مبلغان، اردوهای جهادی و... است.

رستمی از برگزاری بیش از پنج محفل انس با قرآن در شهرستان اسدآباد هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این محافل با حضور قاریان برجسته استان در شهرستان برگزار می‌شود. هم‌چنین ۲۰ محفل انس با قرآن از سوی دارالقرآن شهید وارسته در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود. برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری سپاه اسدآباد در گلزار شهدا نیز به نیابت از شهدای انقلاب در دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی این ایام در شهرستان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد سرکشی از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این ایام دانست و گفت: همچنین برگزاری برنامه «10 شب 10 مسجد» از دیگر برنامه‌های دهه فجر است که ابتدای هر یک از این مراسم‌ با محفل انس با قرآن آغاز و در ادامه به یک موضوع از قبیل روایت‌گری و محفل شعر و... اختصاص خواهد داشت.

رستمی توضیح داد: برگزاری دوره «تدبر در قرآن» به‌صورت استانی با دبیری اسدآباد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حوزه خواهران، با حضور اساتیدی از دانشگاه تهران به‌صورت وبینار که شرکت عموم در این دوره آزاد است و فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوا از برنامه‌های اجرایی این ایام در اسدآباد است.

انتهای پیام
captcha