هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد
کد خبر: 4035116
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن‌ماه، ۱۹ بهمن‌ماه در مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نمونه بارزی از انقلاب‌های جهان به‌شمار می‌رود که بیشتر کشورها از این انقلاب که نهال آن را امام خمینی(ره) کاشته است، الگو گرفته‌اند.

وی گفت: مردم ایران برای به‌دست آوردن این انقلاب خون‌ها دادند و نتیجه آن امنیتی است که در ایران و حتی در خاورمیانه ثمره آن را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل اسدپور، امام‌جمعه گتوند نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ماه رجب و چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: ماه رجب، ماه وعده غفران الهی، وعده رحمت و نگاه واسعه خداوند به بندگان و مسلمین است. ماه رجب، خلوص در عمل، افعال و رفتار را به ما می‌فهماند؛ این ماه برای زلال شدن جان و طهارت باطن ماه بسیار مبارکی است که إن‌شاءالله از این دریای زلال غفران و رحمت الهی نهایت استفاده را ببریم.

یادآور می‌شود، دراین جلسه تعدادی از مسئولان گزارش فعالیت‌های خود در ایام‌الله دهه فجر را ارائه کردند و در پایان مصوباتی به تصویب اعضای حاضر درجلسه رسید.

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با توزیع دو هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، گوشت قرمز و مرغ، ۱۸ بهمن‌ماه به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار شد.

در این رزمایش بسته‌های معیشتی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار تومان از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند بین نیازمندان توزیع شد.

داود طهماسبی

انتهای پیام
captcha