الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند
کد خبر: 4035678
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه باید تلاش کنیم الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند افزود: کارهای مردمی در انقلاب اسلامی و در همه امور از جمله در تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اهمیت و تأثیر بسزایی دارد.

الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان شب گذشته 21 بهمن در ویژه برنامه فجر زینبی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند و پرمحتوای ستاد مردمی مجاهدان بدون مرز برای برگزاری یادواره شهید شاطری و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت گفت: باید توجه جامعه اسلامی را به جهاد تبیین و روشنگری سوق دهیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند که در این راستا کارهای مردمی در انقلاب اسلامی و در همه امور از جمله در تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اهمیت و تأثیر بسزایی دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه پرداختن به رویش‌های انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است اظهار کرد: از مهمترین آنها می‌توان به رویش انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز مدافع حرم و مقاومت اشاره کرد.

ریواده با بیان اینکه سپهبد شهید حاج حسن شاطری ، سردار اخلاق و شهید شاخص مقاومت است یادآور شد: از خصوصیات بارز شهید شاطری می‌توان یک عمر مجاهدت در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی و حضور در دفاع مقدس در سنین نوجوانی اشاره کرد.

به گفته وی؛ یکی از ویژگی های بارز شهید شاطری که در کلام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ذکر شده این است که با رفتار خود محرومیت‌ها و مشکلات را تغییر می‌داد که به همین دلیل سردار اخلاق معرفی گردید.

معاون استاندار سمنان متذکر شد: در سالروز شهادت شهید شاطری و شهدای مدافع حرم با عنوان فجر زینبی، از بیستم بهمن تا پایان این ماه برنامه‌های متنوعی در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران برای پاسداشت خدمات این شهید عزیز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام
captcha