ضارب روحانی قزوینی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد
کد خبر: 4038727
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

ضارب روحانی قزوینی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

دادستان قزوین گفت: پس از فحاشی و ضرب و شتم یک روحانی در قزوین، فرد ضارب توسط پلیس دستگیر و بر اساس مستندات موجود پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محمد قاسمی، دادستان قزوین در خصوص جزئیات وقوع حادثه ضرب و شتم یک روحانی در قزوین، گفت: در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یکطرفه و مسدود کردن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی به همراه خانواده‌اش مبنی بر باز شدن مسیر تردد توسط خودرو متخلف، راننده این خودرو پیاده شده و در ابتدا اقدام به فحاشی به روحانی و توهین به ارکان نظام می‌کند.

وی افزود: در ادامه این حادثه، فرد متخلف اقدام به ضرب و شتم شدید فرد روحانی می‌‌کند که روحانی از چندین ناحیه دچار مصدوميت شده و فرد ضارب سپس همسر فرد روحانی را نیز مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

دادستان مرکز استان بیان کرد: با وقوع این درگیری افراد حاضر در محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و عوامل انتظامی سریعاً در محل حاضر و فرد ضارب دستگیر شده و دستورات قضایی لازم نیز توسط قاضی کشیک صادر می‌شود. بر اساس بازبینی فیلم دوربین‌های مشرف به محل وقوع حادثه، تخلف متهم موصوف مشهود و استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم عمدی فرد روحانی و همسرش نیز به وضوح نمایان است.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: بر اساس گزارش مرجع انتظامی، مشاهدات شاهدین، تصاویر دوربین‌های موجود، برای فرد متخلف به اتهام توهین به ارکان نظام، توهین به بانوان در معابر عمومی، تهدید با چاقو، توهین و تهدید نسبت به اشخاص حقیقی و ضرب و جرح عمدی؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است و بدون‌شک برخورد بدون اغماض و بازدارنده در انتظار متخلفان و مخلان نظم عمومی است.

انتهای پیام
captcha