پیاده‌روی هیئت‌های مذهبی آذربایجان غربی در نیمه شعبان
کد خبر: 4038906
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

پیاده‌روی هیئت‌های مذهبی آذربایجان غربی در نیمه شعبان

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی گفت: بنیاد مهدویت با همکاری بیش از ۱۱۰ هیئت مذهبی برای پیاده‌روی نیمه شعبان برنامه‌ریزی کرده‌ که به نماز جمعه ختم می‌شود‌

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام رضا میرزایی، مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی، 7 اسفند ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های نیمه اظهار کرد: بنیاد مهدویت متأسفانه مکان ثابت مناسبی ندارد و مردم به صورت خودجوش به تبلیغ مهدویت می‌پردازند و در شهرهای مختلف نماد و نمادهای مهدوی و میدان‌هایی به اسم حضرت حجت وجود دارد و متأسفانه در ارومیه چنین چیزی وجود ندارد.

وی افزود: دوره تربیت مربی مهدویت برای تبلیغ در مراکز مختلف برگزار خواهد شد و جلسات متعددی با هیئات و مساجد برگزار شده است و نیاز به همکاری ارگان‌ها و ادارات داریم و دهه مهدویت از ۵ تا ۱۵ شعبان هر شب در یکی از مساجد ارومیه همراه با سخنرانی یکی از علمای شهر برگزار می‌شود و متأسفانه در تأمین لوازم اولیه دچار مشکل هستیم.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بنا براین است که شب نیمه شعبان نورافشانی در سطح شهر برگزار شود و انتظار این است که مسئولین برای تزئین شهر و تولید محتواهای مهدوی وارد میدان شده و صرفاً به پیام تبریک اکتفا نکنند.

وی ادامه داد: مسابقه‌های مهدوی طراحی و سوالات آن‌هم طرح شده و در کنار آن مسابقه و پویش‌های مهدوی در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد و بنیاد مهدویت با همکاری بیش از ۱۱۰ هیئت مذهبی برای پیاده‌روی نیمه شعبان برنامه‌ریزی کرده‌ که به نماز جمعه ختم و در مصلی برنامه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزایی بیان کرد: در روایتی از امام صادق (ع) بیان شده که اگر من امام زمان (عج) را درک می‌کردم خدمت‌گزارش می‌شدم و بنابراین هر اندازه در توان داریم باید در خدمت به حضرت کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام
captcha