برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۵۰ پایگاه و مرکز آذربایجان غربی
کد خبر: 4039859
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۵۰ پایگاه و مرکز آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۳۵۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در آذربایجان‌غربی  از 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

جشن نیکوکاریبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، 11 اسفند در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال در ۳۵۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در آذربایجان‌غربی و در ۳۰  پایگاه سیار و همچنین ۳۲۰ مرکز نیکوکاری از 12 اسفند ماه در سطح آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود و این آیین خداپسندانه در ۱۲ اسفند در پایگاه‌های سطح استان، ۱۳ اسفند میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۴ اسفند در سطح مدارس زنگ احسان و نیکوکاری نواخته می‌شود و در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی پایگاه‌های جمع آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده است و پایگاه‌های سیار امداد مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه خیران استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی تاکنون بیش از  ۲۲۰ میلیارد تومان برای رفع قسمتی از احتیاجات نیاز‌مندان استان مساعدت کردند و پیش‌بینی می‌شود مشارکت‌ مردم خیر استان در جشن نیکوکاری سال جاری در مقایسه با سال گذشته، رشد ۲۱ درصدی داشته باشد.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری سال گدشته ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که در جشن نیکوکاری امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به  ۳۱ میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان افزایش یابد.

سهندی بیان کرد: با توجه به گسترش بیماری منحوس کرونا و افزایش نیازمندی در جامعه، هم‌اکنون بیش از پیش لزوم افزایش مساعدت‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری احساس می‌شود.

علی پیری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی نیز گفت: شماره حساب بانکی جشن نیکوکاری ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، اپلیکیشن اختصاصی سنا، اسکن QR کد، شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم نوع‌دوست آذربایجان غربی دعوت می‌کنم به شکرانه سلامت خود و هدیه دادن مهربانی به هم‌نوعان نیازمند، در این آیین معنوی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha