وجود جنگ در اوکراین ناشی از اعتماد اشتباه این کشور به بیگانگان است
کد خبر: 4039932
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

وجود جنگ در اوکراین ناشی از اعتماد اشتباه این کشور به بیگانگان است

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: جنگی که در اوکراین رخ داد ناشی از اعتماد غلط اوکراین به بیگانگان است.

سرهنگ حاتمی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالیسرهنگ حاتمی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، امروز، 11 اسفند‌ماه، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه وجود جنگ در اوکراین ناشی از اعتماد اشتباه این کشور به بیگانگان و غرب است اظهار کرد: اوکراین دارای خاک بسیار حاصل‌خیز و از بزرگترین صادرکنندگان غلات به دنیا است اما این ظرفیت‌ها برای اوکراین تبدیل به امنیت نشد چون امنیت خود را به بیگانگان وابسته کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه امکانات مجموعه نظامی کشور به دست جوانان داخل کشور تولید می‌شود، اضافه کرد: هیچگونه وابستگی به کشورهای دیگر در حوزه تجهیزات نظامی نداریم و پهپادها، موشک‌ها و... در داخل کشور تولید می‌شود.

حاتمی با تاکید بر اینکه مردم نگران امنیت در کشور نیستند تصریح کرد: یکی از دلایلی که مردم نگران امنیت در کشور نیستند، اعتماد کامل مردم به امکانات و تجهیزات نظامی کشور است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه بین مردم و حاکمیت اوکراین فاصله افتاده است تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در کشور ما نیز با ایجاد مشکلات اقتصادی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های غربی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت هستند که خوشبختانه مردم همیشه با آگاهی کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حاتمی با تاکید بر اینکه مردم یمن و افغانستان نیز انسان هستند تصریح کرد: 7 سال مردم یمن در بمباران و مشکلات اقتصادی بسیاری زندگی می‌کنند اما در هیچ کدام از رسانه‌های غربی خبری از ظلم به کودکان و انسان‌های ساکن در یمن دیده نمی‌شد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ما هر گونه جنگی را در هر کجای دنیا محکوم می‌کنیم تاکید کرد: کشورهایی که خود را دلسوز بشر و صادق با مردم می دانند چرا بین انسان‌های کشورهای مختلف تبعیض قائل می‌شوند.

حاتمی با اشاره به مشکلات فراوان مردم افغانستان تصریح کرد: مردم افغانستان در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و تمام دارایی 7 میلیارد دلاری آنها در حساب‌های آمریکا قرار داشت اما آمریکا بیش از ۳ میلیارد دلار از آن دارایی را برای خود تصرف کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، مدیرانی که اشرافی‌گری دارند را تحمل نمی‌کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که بین مردم و دولتمردان نباید فاصله ایجاد شود و مردم نیز با آگاهی کامل مانند همیشه در صحنه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha