برگزاری جلسه‌ هم‌انددیشی رابطین کانون‌های رضوی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4040831
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

برگزاری جلسه‌ هم‌انددیشی رابطین کانون‌های رضوی در آذربایجان‌غربی

جلسه هم‌اندیشی رابطین شمال استان با حضور معاون خدمت رضوی آذربایجان‌غربی و پایش و نظارت مومنانه در شهرستان سلماس برگزار شد.

جلسه‌هم اندیشی رابطین کانون‌های رضوی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عسگر سلطانی، معاون خدمت رضوی آذربایجان‌غربی، 16 اسفند ماه در جلسه هم‌اندیشی رابطین شمال استان اظهار کرد: مواسات و همدلی در برابر نیازمندان از سیره عملی اهل بیت(ع) بوده و ایشان با توصیه به شیعیان به مواسات و همدلی در برابر نیازمندان، خود نیز اهتمام و توجه ویژه‌ای به این امر داشتند.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مومنان در همه امور، باید مواسات و همدلی وظیفه‌ای جهانی برای همه انسان‌هایی است که دارای وجدان و اخلاق عاطفی هستند که این امر برای مسلمانان یک وظیفه دینی نیز محسوب می‌شود.

سلطانی بیان کرد: موضوع جهاد تبیین بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین وظایف و ‌بزرگترین جهاد در این عرصه حساس است باید همه مسئولین وآگاهان در تمامی زمینه‌ها تمام تلاش خود برای گسترش جهاد تبیین انجام دهند.

وی ادامه داد: بزرگترین هجمه طراحی و هدایت شده از سوی دشمن بر فکر و ذهن مردم متمرکز شده بنابراین ایستادگی در برابر این هجمه دشمن نیازمند توجه جدی به جهاد تبیین بوده و در این بین خادمیاران و یاوران رضوی می‌توانند نقش موثری در شکل گیری و تداوم جریان سازی در این خصوص در سطح جامعه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha