پذیرش طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان در پژوهشکده زن و خانواده
کد خبر: 4041632
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

پذیرش طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان در پژوهشکده زن و خانواده

پژوهشکده زن و خانواده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از میان بانوان واجد شرایط، طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان می‌پذیرد.

پذیرش طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان در پژوهشکده زن و خانوادهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده زن و خانواده، پذیرش طلبه خواهر در  این پژوهشکده همزمان با شروع پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز انجام خواهد شد.

ثبت‌نام متقاضیان رشته مطالعات اسلامی زنان از ۱۵ فروردین‌ماه شروع و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

غلامرضا پریمی، مسئول اداره خدمات آموزشی پژوهشکده، طی سخنانی اظهار کرد: شیوه تحصیل در مقطع سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان به‌صورت حضوری و تمام وقت خواهد بود و سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی که متعاقبا زمان دقیق آن اعلام می‌شود، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در پژوهشکده، افزود: وجود کتابخانه تخصصی، بانک اطلاعات جامع حوزه زن و خانواده، امکان بهره‌مندی از اساتید خبره و متخصصص حوزه زن و خانواده، آموزش پژوهش محور و شرکت رایگان در دوره‌های آزاد پژوهشکده برخی از مزیت‌ها و فعالیت‌های این پژوهشکده در طول تحصیل خواهد بود.

مسئول اداره خدمات آموزشی پژوهشکده زن و خانواده برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های هم‌اندیشی، مشاوره‌های علمی ـ تحصیلی و تربیتی، برپایی کلاس‌های فوق برنامه روش تحقیق، کارگاه مقاله‌نویسی و... را از دیگر مزیت‌های پژوهشکده زن و خانواده برای طلاب دانست و ادامه داد: همچنین طلاب خواهر دارای فرزند خردسال می‌توانند از مهدکودک مجموعه برای نگهداری کودکان خود استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد: طلاب در این دوره، علاوه بر ارتقای سطح علمی فقه، اصول فقه، عقاید و تفسیر به میزان ۳۰ واحد عمومی، با مجموعه‌ای از مباحث مرتبط با حوزه مطالعات زنان به میزان ۶۴ واحد تخصصی از منظر اسلام آشنا و توانایی پاسخگویی به نیازهای مربوط و تحقیق در حد تحلیل و بررسی تطبیقی با مکاتب غرب را پیدا می‌کنند و در انتهای دوره بعد از گذراندن هشت واحد آموزشی مهارت‌های پژوهشگری موفق به دریافت دانشنامه این رشته می‌شوند.

پریمی بیان کرد: پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل این رشته در پژوهشکده به‌صورت حضوری و با مراجعه به اداره خدمات آموزشی و یا به‌صورت غیرحضوری با تکمیل فرم از طریق نشانی اینترنتی http://register.wrc.ir/view.php?id=۴۶۲۶۱ انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۲۱۴۴۶۱۶ و ۰۲۵۳۲۱۴۴۶۶۵ تماس بگیرند و یا با شماره مجازی آموزش ۰۹۰۱۱۰۶۷۴۷۷ در پیام‌رسان ایتا با آی دی @amozeshwrc در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha