پیام تسلیت حماس و فتح به مناسبت شهادت جوان فلسطینی
کد خبر: 4041726
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

پیام تسلیت حماس و فتح به مناسبت شهادت جوان فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی و حماس با صدور پیام‌هایی شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها را محکوم و بر ادامه مقاومت علیه جنایات این رژیم تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوگ شهید احمد حکمت سیف، جوان 23 ساله فلسطینی که هفته گذشته هدف گلوله سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و امروز به شهادت رسید پیامی صادر کرد. 

این جنبش تأکید کرد که اشغالگران همچنان به هدف قرار دادن مردم فلسطین به عنوان بخشی از جنایات سیستماتیک برای تضعیف عزم و اراده آزاد آنها ادامه می‌دهد.

جهاد اسلامی نسبت به عواقب این جنایات مستمر به رژیم اشغالگر هشدار داد و افزود که  مجاهدین فلسطینی اجازه نخواهند داد این رژیم از مکافات جنایت خود فرار کند.

این جنبش خواستار گردهم‌آمدن حول محور مقاومت شد و آن را تنها گزینه برای بازپس‌گیری حق به سرقت رفته ملت فلسطین و پاکسازی این سرزمین مقدس از لوث اشغالگران دانست.

این جنبش صمیمانه تسلیت و همدردی خود را با خانواده و بازماندگان این شهید اعلام کرد و از خداوند منان برای آنان صبر و شکیبایی خواستار شد.
همچنین جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سوگ شهادت جوان احمد حکمت سیف، 23 ساله که چند روز پیش در شهر برقه در شمال غربی نابلس در کرانه باختری اشغالی هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت و  سحرگاه امروز جان باخت پیامی صادر کرد. 

فوزی برهوم، سخنگوی این جنبش روز امروز، چهارشنبه گفت که گلوله‌های رژیم تروریست و ​​وحشی اسرائیل، مانع از ادامه راه مقاومت و انتفاضه و درگیری با آنها نخواهد شد.

برهوم تأکید کرد: ایثار و مجاهدت شهدا چراغ راه هدایت مردم ماست و خون شهدا راه این ملت را به سوی رهایی از چنگال صهیونیست‌ها هموار می‌کند.

انتهای پیام
captcha