حزب‌الله: اسرائیلی‌ها قادر به تهدید لبنانِ قوی نیستند
کد خبر: 4045582
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

حزب‌الله: اسرائیلی‌ها قادر به تهدید لبنانِ قوی نیستند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن اشاره به توانمندی‌های حزب‌الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی امکان تهدید لبنان را ندارد.

به گزارش ایکنا به نقل از سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن اشاره به تلاش‌ها و دخالت‌های ناموفق آمریکا در بیروت، گفت: «اسرائیلی‌ها امکان تهدید لبنان را در هیچ زمینه‌ای ندارند»

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المنار» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت اشاره کرد: «نیروهای مقاومت لبنان به پهپادها و موشک‌های نقطه‌زن مجهز است و اسرائیل در ایستگاه پایانی قرار دارد».

وی در ادامه افزود: عقلانیت آمریکایی پایان رژیم صهیونیستی را درک نمی‌کند و به همین خاطر آمریکایی‌ها به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا دست ما را ببندند؛ اما تا زمانی که این دست از وجود [نیروهای مقاومت] است، بسته نخواهد شد».

محمد رعد در این سخنرانی انتخاباتی خود تاکید داشت: روابط بین حزب‌الله و جنبش امل، روابطی مستحکم و پایدار است و دو حزب در مواجهه با تمام چالش‌ها و سختی‌ها در کنار هم خواهند بود.

رعد در خصوص مسئله گاز گفت: «پیشنهادهای جهانی فراوانی برای اکتشاف گاز طبق منافع خود و بدون پرداخت هزینه داریم، اما آمریکایی‌ها این پیشنهادات را رد می‌کنند. چرا که واشنگتن تلاش می‌کند تا با ورود شرکت‌هایش، هزینه‌ها و شروطی را به کشور ما تحمیل کند.»

این سخنرانی‌ها و سفرهای انتخاباتی نمایندگان طرفدار مقاومت در لبنان، از جمله  رئیس و اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در حالی انجام می‌شوند که مخالفان و دشمنان حزب‌الله به دنبال خروج این نمایندگان از کارزار انتخاباتی آینده در لبنان هستند.

انتهای پیام
captcha