تقویت روحیه جهادی زمینه توسعه دانشگاه را فراهم می‌کند
کد خبر: 4046574
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

تقویت روحیه جهادی زمینه توسعه دانشگاه را فراهم می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: دانشگاه‌های نسل سوم زیست‌بوم آموزش، پژوهش، فناوری، نوآوری و کارآفرینی هستند و باید زمینه توسعه آنها را با تقویت روحیه جهادی افزایش داد.

دانشگاه آزاد کرج

حسین کلانتری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۱، تأکید بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی دارد که این شعار وظیفه دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه‌های نسل سوم را بیشتر کرده است.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌های نسل سوم زیست‌بوم آموزش، پژوهش، فناوری، نوآوری و کارآفرینی هستند و باید زمینه توسعه آنها را با تقویت روحیه جهادی افزایش داد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تأکید بر برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: با ابلاغ ستاد ملی کرونا در خصوص از سرگیری آموزش‌های حضوری، حضور میدانی مدیران گروه‌ها، استادان، رؤسای ادارات دانشکده‌ها و کارکنان در دانشگاه‌ها ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه با آماده‌سازی به موقع ملزومات آموزشی، شرایط لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها فراهم شده است، اضافه کرد: برای اطلاع‌رسانی و راهنمایی به دانشجویان در خصوص محل تشکیل کلاس‌ها، علاوه بر اطلاعات ثبت شده در آموزشیار، از بردهای دانشکده نیز استفاده شده است.

کلانتری بیان کرد: استادان باید نسبت به تشکیل کلاس حتی با حداقل نفرات اقدام کنند تا شرایط آموزش به شکل سابق برگردد. علاوه بر این، اساتید موظف هستند در پایان هر روز گزارش تشکیل کلاس و یا عدم تشکیل آن را با ذکر علت به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha