شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکلات کشاورزی آذربایجان‌غربی کمک کنند
کد خبر: 4047667
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکلات کشاورزی آذربایجان‌غربی کمک کنند

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه آذربایجان‌غربی یک استان با پایه کشاورزی است، گفت: ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این حوزه می‌تواند به بهبود اوضاع کشاورزی کمک کند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 19 فروردین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت حوزه‌های دانش‌بنیان در مسئله کشاورزی می‌تواند مشکل این بخش را حل کند و مسئولان آذربایجان غربی نیز مشکلات کشاورزی این استان را احصا و به دانشگاهیان منتقل کنند تا مشکلات بررسی و رفع شود.

وی افزود: آذربایجان‌غربی یک استان با پایه کشاورزی بوده و در این زمینه پتانسیل‌های فراوانی دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در این مسئله می‌تواند به بهبود اوضاع کشاورزی کمک کند.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: دانشگاهیان باید مشکلات علمی جامعه را مورد  بررسی قرار داده و برای رفع آن‌ها با همکاری مسئولان استانی و روسای دانشگاهی استان برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی در امر مدیریت شهری بسیار ضروری بوده و باید مسئولان در بخش جذب سرمایه‌گذار مدیریت ویژه داشته و در این خصوص نیز در جامعه شفاف‌سازی کنند زیرا وضعیت کنونی در شان و شخصیت مردم نیست.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: حادثه تروریستی مشهد طی روزهای گذشته چهره واقعی دشمن را آشکارتر کرده و این مسئله محکوم است و این موضوع نشان داد دشمنان از اسلام نفرت زیادی داشته و از رواج بیش از پیش دین الهی واهمه دارند و این عداوت دشمنان با مشلمانان تمام نمی‌شود.

وی گفت: افرادی که دست‌پروده آمریکا و اروپا هستند همانند این تکفیری‌ها با به شهادت رساندن افراد بی‌گناه این را ثابت کردند که عداوت دشمنان اسلام و مسلمین تمام‌شدنی نیست و دشمن در تلاش است تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم زیرا این دشمنی ادامه‌ دارد.

امام‌جمعه ارومیه عنوان کرد: قرائت قرآن برکات زیادی برای فرد و جامعه و زندگی مومنان دارد و باید از این نعمت و رحمت الهی نهایت بهره را برد.

وی در پایان افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد و تظاهر به روزه‌خواری امری ناپسند و حرام است و دستگاه‌های متولی باید برای برخورد با این عوامل وارد میدان شده و با افراد خاطی مقابله کنند.

انتهای پیام
captcha