محدوديت‌های ترافيکی روز ارتش در کرمان
کد خبر: 4050243
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

محدوديت‌های ترافيکی روز ارتش در کرمان

رئيس پليس راهنمايي و رانندگی کرمان از محدودیت‌های ترافیکی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش در کرمان خبر داد.

محدوديت‌های ترافيکی روز ارتش در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ امین پاک‌ایزدی، رئيس پليس راهنمایی و رانندگی کرمان ضمن تبريک ميلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ارتش جمهوری اسلامی ايران به دلاور مردان ارتشی، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین خبر داد.

وی افزود: تمامی مسيرهای منتهی به ميدان خواجوی كرمانی و بلوار 22 بهمن(محل استقرار يگان‌های رژه رونده) از ساعت ۵ صبح تاریخ ۲۹ فروردین مسدود و از حركت يا توقف وسايل نقليه در مسيرهای ياد شده جلوگيری خواهد شد.

سرهنگ پاک‌ایزدی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح فردا، تردد هرگونه وسيله نقليه از تقاطع نيمه شعبان به سمت شمال تا ميدان خواجوی کرمانی، از سه راه هفده شهريور، سرباز به سمت غرب تا ميدان خواجوی کرمانی، از سه راه سلمان فارسی، مدرس به سمت جنوب تا خيابان سرباز و از ميدان علی‌ابن‌اب‌طالب(ع) به سمت جنوب تا ميدان خواجوی کرمانی ممنوع است.

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی کرمان افزود: همچنین تردد از سه راه بلوار ابراهيم خليل‌الله، پيروزی به سمت شرق تا ميدان خواجوی کرمانی، از سه راه اديب، شهاب به سمت شرق تا بلوار 22 بهمن، از سه راه شهيدان اعتباری، فرهنگ به سمت شرق(تا تقاطع نيمه شعبان)ممنوع است و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha