دوران دفاع مقدس؛ گنجینه‌ ناتمام در مسیر گام دوم انقلاب
کد خبر: 4051129
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

دوران دفاع مقدس؛ گنجینه‌ ناتمام در مسیر گام دوم انقلاب

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه از ظرفیت ستادهای گرامیداشت دفاع مقدس برای تبیین ارزشهای انقلاب و شهدا و برگزاری برنامه‌های شاخص و پرمحتوا در این ایام در استان استفاده شود، گفت: دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن، گنجینه‌ای تمام نشدنی در مسیر تمدن سازی در سایه گام دوم انقلاب است.

دوران دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای ناتمام در مسیر تمدن‌سازی گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان امروز 31 فروردین در نشست ستاد بزرگداشت سالروز سوم خرداد استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته گفت دفاع مقدس و ارزشهای والای آن می‌تواند در این مسیر برای تقابل با جریان‌سازی که دشمن علیه ما دارد مؤثر واقع شود.

وی افزود: از ظرفیت دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی برای جهاد تبیین در سراسر استان سمنان استفاده شود زیرا افتخارات ما در دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده بازگو شده و انتقال یابد و در فضای اثرگذار اجتماعی نیز از طریق اقدامات مؤثر در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه آمادگی و قابلیت نیروهای مسلح برای مقابله با برنامه‌های ترکیبی دشمن، باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز منتقل شود تا اقدامات ما در جامعه تقویت شود، اظهار کرد: در جهاد تبیین برای تأثیرگذار تر بودن اقدامات، ضرورت دارد تا از ظرفیت هنر نیز به خوبی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است در این مسیر پرداختن به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای شاخص استان و معرفی آنان در دستور کار قرار گیرد متذکر شد: از ظرفیت ستادهای گرامیداشت دفاع مقدس برای تبیین ارزشهای انقلاب و شهدا و برگزاری برنامه‌های شاخص و پرمحتوا در این ایام در استان استفاده شود.

ریواده با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن، گنجینه‌ای تمام نشدنی در مسیر تمدن سازی در سایه گام دوم انقلاب است یادآور شد: جلسات ستاد و کارگروه‌ها به صورت مستمر و مؤثر برای ارائه برنامه‌های پر محتوا برگزار شود.

به گفته وی؛ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی سه مؤلفه‌ای است که در گام دوم انقلاب مورد توجه است که بر این اساس در نظریه نظام اسلامی، گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی در تحقق این مهم است.

انتهای پیام
captcha