رصد برگزاری نماز جماعت در ادارات خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4052838
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

رصد برگزاری نماز جماعت در ادارات خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی گفت: حسب دستور استاندار به‌طور سرزده و در وقت نماز ظهر به نمازخانه برخی ادارات مراجعه و شرایط و نحوه حضور مدیران و کارکنان را از نزدیک رصد کرده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی، ششم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای فرهنگی استانداری با اشاره به تأکید استاندار بر ارزیابی نماز جماعت ادارات، گفت: حسب دستور استاندار به‌طور سرزده و در وقت نماز ظهر به نمازخانه برخی ادارات مراجعه و شرایط و نحوه حضور مدیران و کارکنان را از نزدیک رصد کرده‌ایم که این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز از زیرمجموعه‌های شورای فرهنگی است، افزود: ما براساس باورهای دینی و تأکیداتی که در آیات و روایات شده، نماز را اصول دین می‌دانیم و بر این باوریم که همه اعمال ما با نماز سنجیده می‌شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد: باید در شورای فرهنگی به سمتی برویم که با مصوبات کمتر، اقدامات بهتری داشته باشیم. برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها باید باعث تحکیم باورها شود و برای انجام برنامه‌های فرهنگی به قالب خاصی محدود نیستیم. بنابراین، هرچه بتوانیم کارهای مؤثرتری انجام دهیم، بهتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: مهمترین هدف از مصوبات شورای فرهنگی، ارائه برنامه‌هایی در راستای تحکیم باورهای دینی و انقلابی است. با توجه به راهبردهای دولت سیزدهم، لازم است تغییر و تحولاتی در برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم و شورای فرهنگی استانداری به‌واسطه اقدامات خوبی که در گذشته انجام داده، همواره حائز رتبه‌های خوبی بوده است که این توفیقات باید بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انسانی در خراسان‌جنوبی همواره با دل و جان کار می‌کند، اما با توجه به ظرفیت‌های موجود، حرف بیشتری برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای کشور نعمت ارزشمندی هستند، افزود: مهمترین موضوع مورد تأکید معظم‌له جهاد تبیین است. لذا، ضرورت دارد آموزش جهاد تبیین را با استفاده از ظرفیت اساتید بنام در برنامه‌های ویژه شورای فرهنگی قرار دهیم.

مریم‌‌سادات سیادت‌جو، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان‌جنوبی هم در این نشست با تشریح برنامه‌های شورای فرهنگی، گفت: پرهیز از موازی‌کاری در رویکرد جدید شورای فرهنگی مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه تأکید بر این است که از تشکیل شوراها و کارگروه‌ها با کارکردهای موازی جلوگیری شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع نماز و اینکه ستاد اقامه نماز زیرمجموعه شورای فرهنگی است، تأکید می‌شود همه جلسات موقع نماز تمام شوند و در هیچ دستگاهی در وقت نماز، جلسه برگزار نشود.

انتهای پیام
captcha