محفل انس با قرآن در دبیرستان فرهیختگان ملایر برگزار شد
کد خبر: 4053033
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

محفل انس با قرآن در دبیرستان فرهیختگان ملایر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان هم‌زمان با بیست‌وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دبیرستان فرهیختگان شهرستان ملایر برگزار شد.

محفل انس با قرآن دبیرستانبه گزارش ایکنا از همدان، محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان، امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با بیست‌وپنجمین ماه مبارک رمضان، با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ملایر، معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر در دبیرستان فرهیختگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر با تأکید بر آثار معنوی انس با اهل‌ بیت(ع)، گفت: آنچه موجب هدایت و نجات انسان می‌شود توسل و تمسک به قرآن و اهل‌ بیت(ع) است.

وی افزود: با توجه به هجمه آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی در جامعه امروز، اهتمام به نماز و قرآن در بین دانش‌آموزان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه ملایر به اهمیت انس با قرآن در بین جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: اگر دانش‌آموزان با قرآن مأنوس شوند، قرآن در تمامی مراحل زندگی رهنمون و همچون سپری در برابر گناهان محافظ آنان خواهد بود.

یادآور می‌شود، پاسخ به سؤالات شرعی دانش‌آموزان، اهدای جوایز به قاریان جلسه و برگزیدگان مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری آموزشگاه و مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام
captcha