دعوت فرماندار ملایر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4053211
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

دعوت فرماندار ملایر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

فرماندار ویژه ملایر با صدور پیامی اقشار مختلف مردم شهرستان ملایر را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر به گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه با صدور پیامی اقشار مختلف مردم شهرستان ملایر را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی
نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مسئله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت و سیادت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

اینک آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌‌شکن روز جهانی قدس است.

بدون شک اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان ملایر همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده‌اند تا پس از دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال نیز با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس، ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان ملایر دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تأکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.»

انتهای پیام
captcha