هدف‌گذاری ایجاد ۱۷ هزار شغل توسط کمیته امداد لرستان
کد خبر: 4053977
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

هدف‌گذاری ایجاد ۱۷ هزار شغل توسط کمیته امداد لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کمیته امداد لرستان سال گذشته توانست شش هزار و ۷۰۰ شغل را برای مددجویان ایجاد کند، گفت: با ظرفیت فعلی این نهاد انتظار می‌رود امسال بیش از گذشته و حدود ۱۷ هزار شغل را برای افراد تحت پوشش فراهم کند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، شامگاه شنبه، دهم اردیبهشت در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز از سه واحد تولیدی بازدید به عمل آمد، این سه واحد توسط مددجویان کمیته ‌امداد راه‌اندازی و وارد چرخه تولید و اشتغال شده است.

وی افزود: کمیته امداد نهادی است که پس از انقلاب اسلامی تشکیل شده و از جمله موالید مبارک انقلاب بود که اکنون به ثمر نشسته است.

زیویار با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن پرداخت مستمری به مددجویان تحت‌پوشش، به دنبال توانمندسازی افراد است، ادامه داد: امروزه کمیته امداد با توانمند کردن مددجویان به دنبال ورود افراد تحت پوشش به چرخه تولید و اشتغال است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه در برخی واحدها، مددجویان با راه‌اندازی واحد تولیدی زمینه اشتغال را برای دیگر افراد فراهم کرده‌اند، عملکرد کمیته‌ امداد لرستان را در زمینه اشتغال‌زایی را مطلوب خواند و گفت: سال گذشته این نهاد توانست شش هزار و ۷۰۰ شغل را برای مددجویان ایجاد نماید و با ظرفیت فعلی انتظار می‌رود امسال بیش از گذشته و حدود ۱۷ هزار شغل را برای افراد تحت پوشش فراهم کند.

انتهای پیام
captcha