بازدید 34 هزار نفر از اماکن گردشگری ملایر
کد خبر: 4055363
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

بازدید 34 هزار نفر از اماکن گردشگری ملایر

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر گفت: از 8 تا 16 اردیبهشت‌ماه امسال، 34 هزار و 44 نفر مسافر در ایام عید فطر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، مذهبی و دست‌ساز شهرستان ملایر بازدید کردند.

ابراهیم جلیلی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ملایرابراهیم جلیلی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شروع مسافرت ایام عید فطر تا 16 اردیبهشت‌ماه، سه هزار و 876 نفر مسافر در شهرستان ملایر اقامت داشتند.

وی اظهار کرد: از این تعداد، 195 نفر در هتل‌، 231 نفر در متل، 447 نفر در مهمان‌پذیرها و 339 نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند. همچنین 381 نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، یک هزار و 116 نفر در خانه‌مسافرها و یک هزار و 800 نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر افزود: از 8 تا 16 اردیبهشت امسال، 34 هزار و 44 نفر مسافر در ایام عید فطر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، مذهبی و دست‌ساز شهرستان بازدید کردند.

وی در مورد میزان بازدیدها از جاذبه‌های گردشگری شهرستان گفت: در بین آمار بازدیدکنندگان جاذبه‌های شهرستان، جاذبه‌های دست‌ساز مانند پارک سیفیه، بام ملایر، مینی ورد، پارک کوهستانی، دریاچه کوثر با 18 هزار 593 نفر مورد بازدید بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

جلیلی بیان کرد: در ایام تعطیلات عید فطر سال‌ جاری، ارگ تاریخی نوشیجان و موزه ملایر با نمایشگاه صنایع‌دستی با 20 هنرمند و هفت غرفه مختلف مورد بازدید علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری شهرستان قرار داشتند.

دبیر ستاد خدمات سفر ملایر گفت: مسافرین ورودی ایستگاه قطار مطابق آمار ارائه شده ایستگاه به ملایر یک هزار و 47 نفر و خروجی یک هزار و 144 نفر عمدتاً به مقصد مشهد مقدس، تهران، کرمانشاه و سمنان بوده است.

جلیلی در پایان بیان کرد: طی این مدت بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، پارک‌ها، نمازخانه‌های ورودی شهر، واحدهای خدماتی و سایر قسمت‌ها با کمک دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha