روحیه جهادی رمز غلبه در دشمنان است
کد خبر: 4056146
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

روحیه جهادی رمز غلبه در دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: رمز غلبه در دشمنان برخورداری از روحیه جهادی است.

بیگدلی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در همایش حکمت مطهر که در شهرستان سلطانیه برگزار شد، با یادآوری اینکه ارتقای سطح بصیرت دینی یکی از وظایف نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان به شمار می‌رود، گفت: منظور از بصیرت دینی، داشتن نگاه عمقی و تلاش برای دست‌یابی به نداشته‌ها است.

وی با اشاره به فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و نیز توصیه‌هایی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتند، افزود: وقتی به فرمایشات ایشان نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که تقویت روحیه جهادی پاسداران، یکی از انتظارات مقام معظم رهبری از این ارگان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری پای کار باشند، افزود: داشتن روحیه جهادی به این معنا است که باید برای مباحثی چون رشد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نیز سایر عرصه‌ها به معنای واقعی کلمه وقت گذاشت و این نوع روحیه را می‌توان در شخصیت امام راحل که در دوران تبعید نیز دارای چنین روحیه‌ای بودند، به عینه مشاهده کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز به عینه شاهد ظهور قدرت جدیدی در منطقه بوده و این بدان معنی است که آمریکا در حال فروپاشی است، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که امروز در اوکراین رخ می‌دهد، بیانگر آن است که موازنه قدرت در جهان در حال تغییر است.

انتهای پیام
captcha