شهید تقوی؛ الگوی تبعیت از فرمان ولی‌فقیه
کد خبر: 4056474
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

شهید تقوی؛ الگوی تبعیت از فرمان ولی‌فقیه

همسر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی گفت: چشم این شهید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و هر آنچه ایشان فرمایش می‌کردند را دقیق انجام می‌داد و این رفتار شهید برای ما الگو شده است.

خدیجه عقیقی، همسر حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سیدمهدی تقوی به گزارش ایکنا از قم، خدیجه عقیقی، همسر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه استان قم که شامگاه 21 اردیبهشت‌ماه در منزل این شهید انجام شد، مسئولیت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های شهید تقوی دانست و اظهار کرد: این شهید بعد از جنگ در دورانی که درس را در حوزه‌های علمیه آغاز کرد، در جبهه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مشغول به خدمت بود که این نشان از دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری بالای ایشان داشت.

وی با بیان اینکه شهید تقوی در هر برهه‌ای آماده خدمت به مردم بود، اظهار کرد: چشم این شهید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و هر آنچه ایشان فرمایش می‌کردند را دقیق انجام می‌داد و این رفتار شهید برای ما الگو شده است.

همچنین، پسر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی با بیان اینکه شهید در هنگام مسئولیت خود را محدود نمی‌کرد، گفت: این شهید در ساعت‌های خارج از کاری نیز در حال خدمت به مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه روحیه جهادی شهید تقوی نیاز ضروری جامعه امروز است، اظهار کرد: این شخصیت به‌خاطر خستگی زیاد گاهی در ماشین می‌خوابید و همانجا ناهار خود را میل می‌کرد. اجر جهاد، شهادت است؛ شهادت موضوعی اتفاقی و شانسی نیست بلکه انسان باید به مقام والایی برسد تا بتواند شهید شود.

یادآور می‌شود، شهید حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری بین‌المللی قرآن  در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در صبح هفدهم خرداد سال 1396 به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha