درخشش دانشجومعلمان چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره قرآن و عترت(ع)
کد خبر: 4061426
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

درخشش دانشجومعلمان چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره قرآن و عترت(ع)

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری از کسب پنج رتبه برتر کشوری از سوی دانشجومعلمان استان در مرحله نهایی سی‌و‌‌دومین دوره جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت ع

عبدالرضا فتاحی، رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری بخش نهایی رشته‌های آوایی سی‌و‌‌دومین دوره جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور به‌صورت حضوری و با میزبانی گیلان، اظهار کرد: این مسابقات که امروز در پردیس بنت‌الهدی صدر رشت پایان یافت و اختتامیه آن برگزار شد، با درخشش دانشجومعلمان چهارمحال‌وبختیاری همراه بود.

فتاحی با ذکر اینکه هشت دانشجو معلم از چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوریِ بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت حضور داشتند، ادامه داد: پدرام اسکندری موفق شد رتبه دوم کشور را در رشته دعاخوانی کسب کند، همچنین مجتبی کریمی‌آذر به رتبه چهارم در رشته قرائت ترتیل دست یافت و زهره ضیایی نیز رتبه پنجم را در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم کسب کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه در دیگر بخش‌های هنری و پژوهشی به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: در این بخش‌ها نیز جواد اسکندری توانست رتبه اول کشور را در رشته بازی‌های رایانه‌ای کسب کند و امید رحیمی بابااحمدی در رشته مقاله پنجم شد.

فتاحی با تصریح اینکه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در ۱۰ بخش و ۵۰ رشته برگزار شده است، بیان کرد: امسال این جشنواره با حضور ۲۰۰ دانشجومعلم از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد که بخش معارفی جشنواره نیز در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان کرد: همزمان با این ایام، اعزام دانشجومعلمان زیارت‌اولی به مشهد مقدس در دو مرحله ویژه دانشجویان دختر و پسر طی هفته جاری و هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha