بازدید 27 هزار نفر از اماکن گردشگری ملایر
کد خبر: 4062231
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

بازدید 27 هزار نفر از اماکن گردشگری ملایر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر بیان کرد: 27 هزار 524 نفر مسافر در ایام تعطیلات خرداد از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، مذهبی ودست‌ساز شهرستان بازدید کردند.

ابراهیم جلیلی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایرابراهیم جلیلی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: از 11 تا 15 خرداد، 27 هزار 524 نفر مسافر در ایام تعطیلات خرداد از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، مذهبی و دست‌ساز شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: همچنین از ابتدای شروع مسافرت ایام تعطیلات خرداد‌ماه، دو هزار و 524 نفر مسافر در شهرستان ملایر اقامت داشتند. از این تعداد، 83 نفر در هتل‌، 88 نفر در متل، 161 نفر در مهمان‌پذیرها و 171 نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

جلیلی ادامه داد: همچنین 177 نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، 521 نفر در خانه‌مسافرها و یک هزار و 132 نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان داشتند. در بین آمار بازدیدکنندگان جاذبه‌های شهرستان، جاذبه‌های دست‌ساز مانند پارک سیفیه، بام ملایر، مینی ورد، پارک کوهستانی، دریاچه کوثر با 16 هزار و 153 نفر مورد بازدید بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات خرداد ۱۴۰۱، ارگ تاریخی نوشیجان و موزه ملایر با نمایشگاه صنایع دستی مورد بازدید علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری شهرستان قرار داشتند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان ملایر گفت: مسافرین ورودی ایستگاه قطار مطابق آمار ارائه شده ایستگاه به ملایر یک هزار و 95 نفر و خروجی یک هزار و 14 نفر عمدتا به مقصد مشهد مقدس، تهران و کرمانشاه بوده است، طی این مدت بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی پارک‌ها، نمازخانه‌های ورودی شهر واحد‌های خدماتی و سایر قسمت‎ها با کمک دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha