عضویت در کتابخانه‌های عمومی اردبیل رایگان می‌شود
کد خبر: 4063024
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
به مناسبت ولادت امام رضا(ع)؛

عضویت در کتابخانه‌های عمومی اردبیل رایگان می‌شود

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت همزمان با سراسر کشور رایگان خواهد بود.

عضویت رایگان کتابخانه های اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، ۱۹ خردادماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: عضویت در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت همزمان با سراسر کشور رایگان خواهد بود.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای عضویت رایگان می‌توانند با مراجعه سامانه اینترنتی www.samanpl.ir و دریافت کد تخفیف می‌توانند نسبت به عضویت در کتابخانه‌های عمومی اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود: این طرح یک روزه و روز شنبه 21 خردادماه همزمان با میلاد شمس الشموس حضرت امام رضا(ع) اجرا خواهد شد.

رضاقلیزاده ادامه داد: ثبت‌نام‌کنندگان برای استفاده کد تخفیف تا پایان خردادماه فرصت دارند تا به یکی از کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه صورت می‌گیرد و از عموم مردم استان اردبیل درخواست می‌شود تا از این فرصت کتابخوانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha