برگزاری ۲۵۰ برنامه از سوی کاروان «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4063869
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

برگزاری ۲۵۰ برنامه از سوی کاروان «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی گفت: خادمان حرم رضوی با حضور در ۱۹ شهرستان و چندین بخش استان، عطر و بوی رضوی را به مشام عاشقان امام رضا(ع) رساندند و در جشنواره امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار شد.

کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از  آذربایجان‌غربی، ادریس آقالو، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی 22 خرداد در مراسم اختتامیه جشنواره زیر سایه خورشید اظهار کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی پس از وقفه ۲ ساله برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی، طی ۲ سال گذشته برنامه‌های این جشنواره به صورت محدود برگزار می‌شد.

وی افزود: امسال با مجوز ستاد کرونا موفق به اجرای جشن‌های مردمی و عمومی در شهرستان‌های مختلف شدیم.

آقالو بیان کرد: در این جشنواره خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در  ۱۹ شهرستان و چندین بخش استان، عطر و بوی رضوی را به مشام عاشقان امام رضا(ع) رساندند و در جشنواره امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار شد.

فیروزی مدیر کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی در این مراسم عنوان کرد: استقبال خوب مردم ولایتمدار استان از خادمان کاروان زیر سایه خورشید بسیار عالی و چشمگیر بوده و مهمتر از همه، عشق و دلدادگی مردم به ساحت مقدس امام رضا(ع) که قلب‌هایشان به محبت آن حضرت می‌تپد و هرجا حضور داشتیم این موضوع قابل مشاهده بود.

وی افزود: پیام استاندار آذربایجان‌غربی نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) قرائت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای سرود و قرعه کشی زیارت مشهد مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha