آغاز نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های تویسرکان
کد خبر: 4065580
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

آغاز نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های تویسرکان

در راستای هوشمندسازی یارانه نان، نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان، 30 خردادماه در نانوایی‌های این شهرستان آغاز شد.

نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌آغاز نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، در راستای هوشمندسازی یارانه نان، نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان، روز گذشته، 30 خردادماه در نانوایی‌های این شهرستان آغاز شد.

علیرضا اسماعیل‌بیگی، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان در سخنانی اظهار کرد: پس از اینکه تمام نانوایی‌ها به این دستگاه مجهز شدند، دریافت یارانه به‌صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد، با این طرح تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می‌شوند، تمام تراکنش‌ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا براساس پخت نانی که انجام می‌دهد سهمیه آرد را دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت، گفت: جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

اسماعیل‌بیگی بیان کرد: در این طرح، برای نانوایی‌ها مبلغ 15 درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان از طرف دولت به حسابشان اضافه می‌شود.

انتهای پیام
captcha