دریافت مالیات؛ جایگزینی خوب برای بی‌نیازی از فروش نفت
کد خبر: 4069410
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

دریافت مالیات؛ جایگزینی خوب برای بی‌نیازی از فروش نفت

امام جمعه کرمانشاه بر بهره‌گیری از ظرفیت بالای مالیات اشاره و بیان کرد: دریافت مالیات ظرفیت بزرگی در کشور است که می‌تواند جایگزین خوب برای بی‌نیازی از فروش نفت باشد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اینکه درشرایط تحریف و جنگ رسانه‌ای دشمن بهترین سلاح مقابله جهاد تبیین است، اظهار کرد: در جهاد تبیین علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها باید به روشنگری جیله و روش‌های دشمن پرداخت.

وی افزود: دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به ویژه فضای مجازی سعی در انحراف ذهن و اراده جوانان دارد که باید همه به ویژه خانواده‌ها نسبت به آن هوشیار بود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن با هدف قرار دادن حجاب در جامعه اسلامی به‌دنبال ضربه وارد کردن به بنیان خانواده است، گفت: این مسئله باید مورد توجه مسئولین، خانواده‌ها و جوانان قرار گیرد.

آیت‌الله علما در ادامه به هفته پیش‌رو و روز عرفه اشاره کرد و افزود: لازم است تا این فرصت ارزشمند معنوی را غنیمت بشماریم.

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت بالای مالیات نیز اشاره و بیان کرد: دریافت مالیات ظرفیت بزرگی در کشور است که می‌تواند جایگزین خوب برای بی‌نیازی از فروش نفت باشد.

انتهای پیام
captcha