افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در اردبیل
کد خبر: 4070162
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در اردبیل

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: نمایشگاه دائمی کتاب دفاع مقدس در مهدیه اردبیل و در دهه امامت و ولایت افتتاح می‌شود.

نمایشگاه کتاببه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان، ۲٠ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با آغاز دهه امامت و ولایت و در سالروز عملیات رمضان، در راستای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه دائمی کتاب دفاع مقدس در محل مهدیه اردبیل، امروز ۲۱تیرماه، ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر کتاب، لوح‌های فشرده و سایر محصولات فرهنگی نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، عنوان کرد: هدف از راه اندازی این نمایشگاه دائمی، ترویج هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ و سیره شهدا در بین آحاد جامعه به ویژه معرفی الگو برای نسل جوان است.

حسن‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود ۳۵ سال از پایان جنگ می‌گذرد، نسلی در حال پرورش است که به کلی از مسائل جبهه و جنگ دور هستند، فلذا یکی از مسئولیت‌های خطیر ما در این عرصه این است که با حفظ پیام‌های آن دوران، این فرهنگ ارزشی را به نسل‌های کنونی و بعدی نیز انتقال دهیم.

دبیر اجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در ادامه به برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع شهدا و دفاع مقدس و نقد و بررسی کتاب‌های موجود با محوریت دفاع مقدس در طول سال در این نمایشگاه دائمی برگزار و علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع مقدس می‌توانند همه روزه از نمایشگاه، بازدید و کتاب‌های خود را با تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha