ساخت مکان جدید مؤسسه قرآنی نورالانوار شادگان
کد خبر: 4070246
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

ساخت مکان جدید مؤسسه قرآنی نورالانوار شادگان

مکان جدید مؤسسه قرآنی نورالانوار شهرستان شادگان با هزینه شخصی مسئولان مؤسسه در حال ساخت است.

مکان جدید مؤسسه قرآنی نورالانوار شادگان در حال ساخت استشهناز سالمی‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی نورالانوار شادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از ساخت مکان جدید این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: مکان جدید این مؤسسه در زمین شخصی و با هزینه شخصی بدون حمایت هیچ ارگان و نهادی در حال ساخت است و در مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد. در این زمین، غیر از مؤسسه، یک مدرسه نیز در حال ساخت است.

وی درباره فعالیت‌های مؤسسه نیز اظهار کرد: در یک سال اخیر و پس از تحویل دادن مکان سابق مؤسسه که به صورت استیجاری در اختیار ما بود، دوره‌های قرآنی مؤسسه به صورت پراکنده در یکی از حسینیه‌ها و دارالقرآ‌ن‌های شهر برگزار می‌شود.

سالمی‌پور درباره تاثیر بیماری کرونا بر فعالیت‌های مؤسسه گفت: قبل از ظهور بیماری کرونا، تعداد مخاطبان و استقبال از کلاس‌ها و فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بسیار بیشتر از حال حاضر بود، هنگام وقوع این بیماری، قرآن آموزان مؤسسه به جهت عدم آشنایی با فضای آموزش‌های آنلاین ریزش شدیدی پیدا کردند. ما در تلاش هستیم با افتتاح مکان جدید مؤسسه و با تلاش و استمرار در آموزش قرآن و فعالیت‌های قرآنی به همرا مربیان و دیگر فعالان قرآنی در مؤسسه، این ریزش مخاطب را جبران کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی نور الانوار شادگان ادامه داد: در حال حاضر دوره‌های قرآنی مؤسسه در دو مقطع سنی در حال برگزاری است. اولین گروه، خردسالان 4 تا 7 سال هستند که در کلاس‌های حفظ جزء 30 قرآن کریم شرکت می‌کنند و دومین گروه، نوجوانان 10 تا 15 سال هستند که در قالب طرح ملی رویش در حال فراگیری روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن در کنار مفاهیم و اخلاق هستند. در این مؤسسه 75 قرآن‌آموز دختر و پسر در حال فراگیری علوم قرآنی و 4 مربی مشغول تدریس این قرآن‌آموزان هستند.

گفتنی است، مؤسسه نورالانوار در سال 88 شروع به فعالیت کرده و مکان این مؤسسه در محله صوفی‌آباد شادگان است.

انتهای پیام
captcha