خانواده شهدای قرآنی استان کرمانشاه تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4071060
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

خانواده شهدای قرآنی استان کرمانشاه تجلیل می‌شوند

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری اختتامیه برنامه‌های دومین هفته و قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد و گفت: در این مراسم از خانواده شهدای قرآنی استان کرمانشاه تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

محسن کرمیان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری اختتامیه برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته‌های قرآن و عترت کرمانشاه به همراه تجلیل از برگزیدگان رشته‌های مختلف این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این آئین همزمان با دهه امامت و ولایت در آستانه عید غدیر صبح روز یکشنبه، ۲۶ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مجتمع فرهنگی و هنری وحدت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کرمیان تصریح کرد: در این مراسم ۷۰ نفر از برگزیدگان رشته‌های مختلف دومین هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه تجلیل به عمل می‌آید.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: برنامه‌های هفته‌های قرآن و عترت کرمانشاه از دی‌ماه سال گذشته در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی و قرآنی و در گروه‌های مختلف سنی در سطح استان برگزار شد.

وی در پایان از تجلیل خانواده شهدای قرآنی استان کرمانشاه در این مراسم خبر داد و افزود: در اختتامیه برنامه‌های دومین هفته قرآن و عترت قصد داریم تا از تعدادی از فعالان قرآنی استان به همراه عوامل برگزاری برنامه‌های این هفته تقدیر کنیم.

انتهای پیام
captcha