راهیابی ۲۲ همدانی به مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4072738
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

راهیابی ۲۲ همدانی به مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از راهیابی ۲۲ همدانی به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

مجتبی جمالی  رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، از همدان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف ویژه شهرستان همدان روز گذشته در امامزاده عبدالله همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که بیش از ۹۰ نفر ثبت نام کرده بودند، ۴۲ نفر شرکت کردند و پس از برگزاری مسابقات، ۲۲ نفر از آنها به مرحله استانی راه یافتند.

جمالی یادآور شد: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از روز پنج شنبه ۹ تیرماه آغاز شده و تاکنون در شهرستان ملایر و همدان برگزار شده و در سایر شهرستان‌ها نیز در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این افراد در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند که تقریباً در هر رشته سه نفر با مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان یادآور شد: رشته‌های اذان، دعاخوانی، تفسیر، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و تواشیح به علت کم بودن تعداد شرکت‌کنندگان، بدون برگزاری مرحله شهرستانی، به صورت استانی برگزار خواهند شد.

وی در پایان گفت: مرحله استانی این دور از مسابقات نیز اواسط شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha