حضور وزیر علوم در اسدآباد + عکس
کد خبر: 4074044
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

حضور وزیر علوم در اسدآباد + عکس

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس هیئت دولت در اسدآباد حضور پیدا کرد.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوریبه گزارش ایکنا از همدان، طبق برنامه سی‌امین سفر استانی رئیس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت سیزدهم امروز ششم مردادماه به اسدآباد آمد.

حضور در منزل خانواده شهید احمدی مهد، دیدار با فرهیختگان و اقشار مختلف مردم، برگزاری نشست شورای اداری در سالن اداره ارشاد اسلامی با ریاست نماینده ویژه دولت از برنامه‌های امروز در شهرستان بود.

گفتنی است زلفی گل نه صرفاً به‌عنوان وزير علوم و در حوزه كارى خود، بلکه به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در تمامی حوزه‌ها در شهرستان حضور پیدا کرده است.

به‌عنوان وظیفه‌ای که رئیس محترم جمهور تعیین کرده‌اند، نماينده وی مشکلات و چالش‌های مهم و شاخص شهرستان را که در جلسات متعدد نماینده مردم و فرماندار و سایر مسئولان شهرستان جمع‌بندی شده است پیگیری و در هیئت دولت طرح می‌كند.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، فناوری و تحقیقات و نماینده ویژه دولت سیزدهم در جریان سی‌امین سفر رئیس‌جمهوری به استان همدان امروز ششم مردادماه در جمع اعضای شورای اداری، فرهنگیان، ورزشکاران، ایثارگران، نخبگان و اساتید شهرستان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تأکید بر اولویت‌بندی مطالبات و درخواست‌های شهرستان از سوی فرماندار، گفت: فرماندار بر اساس اولویت نامه مطالبات و درخواست‌ها را تنظیم کند تا دستور آن از رئیس‌جمهور و هیئت دولت گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید آرزوی بزرگ را در اولویت قرار داد، گفت: به نظر می‌رسد ایجاد تونل در گردنه شهر اسدآباد یک آرزو است و همه مسئولان اجماع مشترک بر آن دارند چراکه تحقق این‌چنین آرزویی بهترین نوع سرمایه‌گذاری نه تنها برای شهرستان بلکه در کشور است.

وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در اختیار نماینده مجلس برای مطالعه تونل در گردنه اسدآباد هزینه شده است، گفت: با انجام این مطالعات می‌توان نسبت به اخذ مجوز احداث تونل و تخصیص اعتبارات اقدام کرد.

هم‌چنین وزیر علوم امروز بعد از ظهر با پدر و مادر شهیدان عبدکوند دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha