دیدار نمایندگان مردمی اقشار مختلف ملایر با وزیر جهاد کشاورزی + عکس
کد خبر: 4074072
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

دیدار نمایندگان مردمی اقشار مختلف ملایر با وزیر جهاد کشاورزی + عکس

در جریان سفر وزیر جهاد به ملایر نمایندگان مردمی اقشار مختلف مردم با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و مشکلات و مسائل مردم را بیان کردند

دیدار نمایندگان مردم ملایر وزیر جهاد کشاورزیبه گزارش ایکنا از همدان، سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز ششم مردادماه در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان همدان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ملایر با 15 نفر از مردم به نمایندگان بخش‌های مختلف در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفت.

در این دیدار نمایندگان اقشار مختلف مردم، مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات خود را به وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ویژه دولت ارائه و خواستار رفع مشکلات حوزه‌های مختلف در این شهرستان شدند.

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با اهالی مسکن مهر ملایر با اشاره به اینکه تصمیم دولت رفع مشکلات حوزه مسکن به ویژه ساکنان مهر است اظهار کرد: دولت گام‌های مهمی در راستای احداث مسکن برای مردم و محرومان برداشته و در قالب طرح نهضت ملی مسکن این اقدامات در دست اجرا است.

نبود زیرساخت‌ها، مدارس، مرکز درمانی، ترانشه‌ها، عابر بانک و ... از جمله مشکلات مطرح شده ساکنین مهر ملایر بود که در حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد.

انتهای پیام
captcha