رشد جامعه در گرو رعایت قانون است
کد خبر: 4075596
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

رشد جامعه در گرو رعایت قانون است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رشد جامعه در گرو رعایت قانون است، گفت: دشمن به‌دنبال ترویج قانون‌شکنی و ایجاد خدشه در امنیت جامعه است تا به ما ضربه بزند؛ در مورد طرح مسئله حجاب اجباری نیز باید گفت حجاب اجباری نبوده بلکه قانونی است که باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 12 مردادماه در نشست بصیرت‌افزایی کارکنان فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: تمام هستی از حرکات منظم خورشید و کهکشان‌ها تا عالم نباتات، جمادات و حیوانات براساس قانون و نظم است.

 وی با تأکید بر اینکه از مقدس‌ترین موضوعات در جهان هستی و عالم انسان، قانون است، افزود: انسان اگر در وادی قانون انسانیت قرار بگیرد استعدادهای نامتناهی او به بار نشسته و صفت خدایی پیدا می‌کند، در واقع تفاوت بین انسان کامل و ناقض همان مسئله رعایت قانون است. 

عبادی با بیان اینکه رشد جامعه در گرو رعایت قانون است، ادامه داد: دشمن به‌دنبال ترویج قانون‌شکنی و ایجاد خدشه در امنیت جامعه است تا به ما ضربه بزند؛ در مورد طرح مسئله حجاب اجباری نیز باید گفت حجاب اجباری نبوده بلکه قانونی است که باید رعایت شود. 

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که در اجرا و نظارت بر قانون تلاش می‌کنند بسیار ارزشمند هستند، خطاب به نیروهای انتظامی استان یادآور شد: خداوند به شما توفیق داده که نظارت بر اجرای قانون شغلتان شده است و کسانی که نمی‌فهمند را باید با منطق متوجه برکات قانون کنیم.

انتهای پیام
captcha