برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن همزمان با ماه محرم در ملایر
کد خبر: 4076391
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن همزمان با ماه محرم در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در ایام ماه محرم و طرح ختم قرآن در مساجد ملایر در شب عاشورا و هدیه به امام حسین(ع) خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های قرآنی این نهاد در ماه محرم، اظهار کرد: طی جلساتی که با مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان داشتیم قرار بر این شد که آغاز تمام برنامه‌های عزاداری با تلاوت قرآن باشد.

وی از برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان ملایر در ایام ماه محرم در مناطق شهری و روستایی خبر داد و افزود: در دهه اول محرم سه محفل قرآنی برگزار شده است.

یارمحمدی همچنین از اجرای طرح  ختم قرآن در شب تاسوعا و عاشورا در ملایر خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح شامل شصت پاره هدیه ختم قرآن به امام حسین(ع) به‌صورت حضوری در تعدادی از مساجد شهرستان خواهد بود.

وی اعزام قاریان برای تلاوت قرآن به مراسم‌ و مساجد و ختم قرآن و صلوات به‌صورت مجازی در مؤسسات و خانه‌های قرآن را نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام ماه محرم اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha