100 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ملایر اختصاص یافت
کد خبر: 4077118
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

100 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ملایر اختصاص یافت

با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه و حمایت مسئولین استان و شهرستان و حمایت ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ملایر اختصاص یافته است.

دانشگاه ملایربه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه ملایر با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه و حمایت مسئولین استان و شهرستان و حمایت ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ملایر اختصاص یافته است.

بر اساس متن اولیه منتشر شده مصوبات ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های دانشکده فنی و مهندسی، کتابخانه مرکزی، تکمیل دیوارکشی پردیس و آمفی تئاتر اختصاص یافت، ۸ میلیارد تومان نیز برای تکمیل خوابگاه متاهلی در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف شد علاوه بر صدور مجوز ماده ۲۳ احداث گلخانه و کارگاه علوم دامی دانشگاه، اعتبار مورد نیاز آن را هم تامین کند.

گفتنی است؛ پروژه مهمانسرای شماره دو دانشگاه که چندین سال متوقف شده بود با تغییر کاربری به خوابگاه متاهلی دانشگاه با نقشه ۱۲ سویت امسال فعال شده است و نماکاری و ... آن با اخذ اعتبار اولیه آغاز و با اختصاص اعتبار ۸ میلیارد از سفر ریاست جمهوری به لطف خدا به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha