اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردم محور است
کد خبر: 4078088
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردم محور است

معاون سیاسی امنیتی فرماندار تویسرکان در ستاد اربعین حسینی گفت: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردم محور است از این رو باید در مدیریت این امر نقش پررنگ تری را به مردم بدهیم.

جلسه ستاد اربعین تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، اولین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان تویسرکان به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین حسینی امروز 23 مرداد به ریاست حسن قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تویسرکان  مراسم عظیم اربعین حسینی را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام شود.

وی ضمن اشاره به ساماندهی و برنامه ریزی در برگزاری اربعین حسینی گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم خدمات شایسته‌ای را به زائرین گرانقدر ارائه بدهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردم محور است از این رو باید در مدیریت این امر نقش پررنگ‌تری را به مردم بدهیم.

وی پوشش خدمات بهداشتی و درمانی، تامین سلامت و امنیت غذایی، امنیت زائران، اطلاع رسانی، بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی را از موضوعات محوری دانست که در جهت رفاه حال زائران باید مد نظر قرار بگیرد.

در این جلسه اعضای ستاد ضمن طرح مسائل و مشکلات، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته در مراسم اربعین سال‌های گذشته ارائه دادند و مقرر شد جلسات ستاد به صورت مستمر برگزار شود.

 

انتهای پیام
captcha